Sfeervolle hotels in Toscane

Website vol informatie & tips over Toscane

Werking website Hoteltoscane

Werking website

  • In deze website wordt Toscane uitvoerig beschreven, zowel de onderdelen van de streek als de belangrijkste steden en dorpen
  • Op het moment dat u het gevoel hebt een stad, dorp of streekonderdeel te hebben gevonden dat u bevalt, dan kunt u op diverse manieren bekijken welke hotels wij voor u geselecteerd hebben
  • Bij elk onderwerp, zoals bijvoorbeeld de stad Siena, geven wij u direct een selectie van authentieke hotels in of nabij die stad
  • Per hotel wordt een uitvoerige beschrijving gegeven, kunt u foto's zien en reviews lezen;
  • U kunt direct boeken, betrouwbaar en tegen gunstige prijzen. De boekingen van Hoteltoscane.nl worden volledig verzorgd door partner Booking.com, wereldwijd marktleider in vraag en aanbod van hotelovernachtingen.
  • Zonder uitzondering voldoen de hotels aan het predicaat : 'authentiek, gezellig en sfeervol'. Veelal zijn het verbouwde landhuizen, boerderijen, kastelen etc.





Voor een totaaloverzicht van al onze hotels kunt u naar de sfeervolle hotels in Toscane of Hotel Toscane Site gaan of anders klikt u hieronder op één van de onderwerpen, voor aanvullende informatie en voor een selectie van onze hotels per stad (Steden in Toscane).

Hotel zoeken

Q : Hoe vind ik hotels die voor de door mij gekozen periode beschikbaar zijn?

A : In het zoekmenu aan de linkerkant van de pagina vindt u een keuzemenu met aankomst- en vertrekdata. Kies hier de begin- en einddatum van uw verblijf en vink daarna het hokje ‘Toon alleen beschikbare hotels’ aan.

Q : Hoe kan ik een hotel in een bepaalde prijsklasse zoeken?

A : In het selectiemenu links bovenaan de zoekpagina kunt u uw resultaten sorteren op prijs (alleen bij zoeken naar beschikbare hotels voor een bepaalde datum), klasse, populariteit of naam.

Q : Hoe kan ik zoeken naar hotels met een bepaalde faciliteit, bijvoorbeeld een zwembad?

A : Klik in het zoekmenu aan de linkerkant van de pagina op ‘Toon geavanceerde zoekopties’. Nu kunt u uw zoekopdracht verfijnen door gewenste faciliteiten zoals een zwembad of familiekamer te selecteren.

Q : Hoe kan ik zoeken naar hotels met familiekamers?

A : Klik in het zoekmenu aan de linkerkant van de pagina op ‘Toon geavanceerde zoekopties’. Nu kunt u uw zoekopdracht verfijnen door gewenste faciliteiten zoals een familiekamer te selecteren. (Let op: deze kamers zijn wellicht niet beschikbaar in de door u gewenste verblijfsperiode).

Q : Waar vind ik contactgegevens van het hotel?

A : U kunt het adres van het hotel op de hotelpagina vinden. De contactgegevens worden u ook toegestuurd na het maken van de reservering, in de bevestigingsmail.

Q : Waar vind ik een routebeschrijving naar het hotel?

A : Onderaan de hotelpagina vindt u het adres en een routebeschrijving naar het hotel. Aan de bovenkant links vind u een uitgebreide kaart van de omgeving van het hotel.
Kamerinformatie

Q : Wat is het verschil tussen een Tweepersoonskamer en een Twinkamer?

A : Een Tweepersoonskamer heeft één tweepersoonsbed. Een Twinkamer heeft twee éénpersoonsbedden.

Q : We hebben twee kleine kinderen bij ons, is het mogelijk extra bedden in de kamer te laten plaatsen?

A : Over het algemeen behoort één extra bed voor één kind tegen een kleine toeslag tot de mogelijkheden. Dit hangt echter altijd af van het beleid van het door u gekozen hotel, en de beschikbaarheid van extra bedden. We adviseren u hiervoor de informatiepagina van het hotel te raadplegen, of een e-mail te sturen naar info@treeptravel.com.

Q : Kan ik altijd een extra bed op een tweepersoonskamer voor een derde persoon aanvragen, en wat kost dat?

A : Dat is afhankelijk van het beleid van het door u gekozen hotel en de beschikbaarheid van extra bedden. Klik op de door u gewenste kamer, nadat u gezien heeft dat het hotel voor de door u gekozen dagen beschikbaar is, en er komt een beschrijving van de kamer in beeld. Daarin staat meestal aangegeven of er een derde bed voor die kamer aangevraagd kan worden, en wat daarvan de extra kosten zijn. Vindt u geen informatie over een derde bed in de kameromschrijving, dan kunt u een e-mail sturen naar info@treeptravel.com.
Prijzen

Q : Zijn de prijzen op uw website per persoon of per kamer?

A : Tenzij anders vermeld, zijn alle prijzen op de Treep Travel website per kamer per nacht.

Q : Moet ik reserveringskosten betalen?

A : Nee, wanneer u via Treep Travel een kamer boekt betaalt u geen reserveringskosten.

Q : Is ontbijt bij de kamerprijs inbegrepen?

A : Informatie over ontbijt, belastingen en voorzieningen op de kamer kunt u vinden door te klikken op de door u gewenste kamer, nadat u gezien heeft dat het hotel voor de door u gekozen dagen beschikbaar is.

Q : Zijn belastingen bij de kamerprijs inbegrepen?

A : Informatie over belastingen, ontbijt en voorzieningen op de kamer kunt u vinden door te klikken op de door u gewenste kamer, nadat u gezien heeft dat het hotel voor de door u gekozen dagen beschikbaar is.

Q : Geeft u in sommige gevallen kortingen (bijvoorbeeld voor senioren of luchtvaartemployees)?

A : Treep Travel biedt de best beschikbare prijzen voor de door u gekozen verblijfsperiode. Daar zijn de kortingen al bij inbegrepen; het is daarom niet mogelijk om nog andere kortingen op de getoonde prijzen te krijgen.

Q : Kan ik gebruikmaken van kortingsbonnen (bijvoorbeeld uit tijdschriften of van winkelacties)?

A : Nee, dat is via onze website niet mogelijk. Om de kortingsbonnen te gebruiken dient u te reserveren via de organisatie die verantwoordelijk is voor de uitgifte ervan.
Creditcards en betalingen

Q : Waarom heeft Treep Travel mijn creditcardgegevens nodig?

A : Uw creditcardgegevens worden gewoonlijk alleen gebruikt om uw boeking bij het hotel te garanderen voor het geval u niet komt opdagen of te laat annuleert. Dit kan resulteren in een zogenaamde no-show charge (meestal gelijk aan de prijs van één nacht verblijf), te betalen aan het hotel. Treep Travel schrijft geen geld van uw creditcard af. U betaalt uw verblijf zelf bij het hotel.

Q : Moet ik een borg of een aanbetaling aan het hotel voldoen?

A : U betaalt voor uw verblijf bij het hotel. Als het hotel een borg of aanbetaling verlangt, dan wordt dit duidelijk vermeld op de informatiepagina van het hotel. Houd er echter rekening mee dat sommige hotels een extra controle uitvoeren op uw creditcard, dit als extra garantie van de reservering. De extra controle (pre-authorization check) houdt in dat er een geldbedrag op uw creditcard wordt vastgehouden, ter garandering van uw kamer. Dit bedrag kan overeenkomen met de kosten van één nacht tot de volledige kosten van uw reservering. Als de creditcard in orde is bevonden, dan zal dit vastgehouden bedrag weer worden vrijgegeven.

Q : Welke creditcards kan ik gebruiken om de reservering te garanderen?

A : MasterCard, Visa en American Express worden als garantie geaccepteerd. Het is echter mogelijk dat het hotel van uw keuze niet al deze creditcards accepteert voor betalingsdoeleinden. Dit kunt u checken door op de hotelpagina onder het kopje “Regels van het hotel” te kijken bij “geaccepteerde creditcards”.

Q : Kan ik mijn verblijf vooruitbetalen?

A : De mogelijkheden tot vooruitbetaling en dergelijke kunnen per hotel verschillen. Daarom dient u hierover direct met het hotel in contact te treden. U vindt de contactgegevens van het hotel in uw bevestigingsmail.

Q : Kan ik bij het hotel betalen met een andere creditcard dan de creditcard die ik gebruikt heb om de reservering te garanderen?

A : De bij de reservering gebruikte creditcardgegevens zijn uitsluitend bedoeld voor garantiedoeleinden. U kunt bij het hotel een betaalmiddel naar uw keuze gebruiken.

Q : Er is geld van mijn creditcard afgeschreven. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

A : Treep Travel schrijft nooit geld af van de creditcards van klanten. De afschrijving is gedaan door het hotel. Daarom moet u direct met het hotel in contact treden. U vindt de contactgegevens van het hotel in uw bevestigingsmail.

Q : Ik heb geen creditcard. Kan ik toch een kamer boeken?

A : Dat is helaas niet mogelijk, omdat alle hotels een creditcard verlangen om de reservering te garanderen. Zonder creditcard kunnen wij geen reserveringen verwerken.

Q : Is het veilig mijn creditcardnummer op te geven? (Hoe veilig is Treep Travel?)

A : Uw gegevens worden via een beveiligde server (secure server) naar ons verstuurd. Daarbij gebruiken we de meest recente technologie, welke al uw persoonlijke- en creditcard gegevens codeert. Op deze manier kunnen uw gegevens niet worden onderschept of gebruikt voor andere doeleinden dan voor uw boeking. De gebruikte coderingsmethode is de ‘Secure Socket Layer’ (SSL) technologie. We zijn in het bezit van een officieel SSL certificaat uitgegeven door Thawte. Ook zijn al onze servers en netwerken door middel van een firewall beveiligd tegen onbevoegden. Op deze manier kunnen we 100% veiligheid van uw creditcardgegevens garanderen. Derhalve vergoeden we de eerste 50 euro mocht uw creditcard toch onrechtmatig worden gebruikt. Uw creditcardmaatschappij is verplicht het resterende bedrag te vergoeden.
Reserveringsproces

Q : Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?

A : Zodra u de vier stappen van het reserveringsproces heeft afgerond, verschijnt er een bevestigingsbericht op uw scherm. Hierop vindt u de reserveringsgegevens en uw reserveringsnummer. Wij raden u aan om dit bericht te printen. Binnen een paar minuten ontvangt u eveneens een bevestigingsmail met verdere informatie, zoals de contactgegevens van het hotel. Het komt regelmatig voor dat de bevestigingsmail niet ontvangen wordt omdat de klant het e-mail adres niet goed heeft geschreven. Kijk hier goed naar voor u uw reservering afrondt! Ook komt het weleens voor dat de bevestigingsmail niet als zodanig herkend wordt en in de “spambox” belandt. Mocht u geen e-mail ontvangen, stuur dan een e-mail met de gegevens van uw reservering naar info@treeptravel.com.

Q : Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?

A : Helaas kunnen wij geen reserveringen per telefoon of e-mail aannemen. Heeft u echter vragen dan kunt u ons altijd op kantoortijden bellen of een e-mail sturen naar info@treeptravel.com.

Q : Ik heb een hotel geboekt, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?

A : Het komt regelmatig voor dat de bevestigingsmail niet ontvangen wordt omdat de klant het e-mail adres niet goed heeft geschreven. Kijk hier goed naar voor u uw reservering afrondt! Ook komt het weleens voor dat de bevestigingsmail niet als zodanig herkend wordt en in de “spambox” belandt. Mocht u geen e-mail ontvangen, stuur dan een e-mail met de gegevens van uw reservering naar info@treeptravel.com.

Q : Hoeveel kamers kan ik in één reservering boeken?

A : Een maximum van 10 kamers (indien beschikbaar). Als u een reservering wilt maken voor meer dan 10 kamers, stuur dan een e-mail naar info@treeptravel.com. Het is niet mogelijk om een vergaderruimte te reserveren.

Q : Kan ik een hotel reserveren voor daggebruik?

A : Helaas is het niet mogelijk om een hotel voor daggebruik te reserveren. Het minimum dat via onze website geboekt kan worden is een nacht.
Hotelinformatie

Q : Wat zijn de check-in en check-out tijden van een hotel?

A : De check-in en check-out tijden verschillen van hotel tot hotel. U kunt ze vinden onder het kopje “Regels van het hotel” onderaan de hotelpagina. Als u laat of juist erg vroeg denkt aan te komen, raden wij u aan om het hotel daar vantevoren over in te lichten, door er melding van te maken in het vakje “Opmerkingen” op het reserveringsformulier (in het Engels of in de taal van het hotel). Ook kunt u direct contact opnemen met het hotel, door gebruik te maken van de contactgegevens die u vindt in uw bevestigingsmail.

Q : Hoe kan ik een vroege check-in of late check-out tijd doorgeven?

A : We adviseren u contact op te nemen met het hotel. U vindt de contactgegevens van het hotel in uw bevestigingsmail.

Q : Ik kom pas laat in de avond aan bij het hotel. Kan ik nog steeds inchecken?

A : U kunt de check-in tijden vinden onder het kopje “Regels van het hotel” onderaan de hotelpagina. Wij raden u aan direct met het hotel contact op te nemen om er zeker van te zijn dat laat inchecken mogelijk is. U kunt de contactgegevens van uw hotel vinden in de bevestigingsmail.

Q : Hoe weet ik of het hotel parkeergelegenheid heeft?

A : Onder het kopje “Reisinformatie” op de hotelpagina vindt u informatie over parkeergelegenheid bij of in de buurt van het hotel. Als er geen informatie hierover vermeld staat, kunt u ook een e-mail sturen naar info@treeptravel.com.

Q : Hoe weet ik of een hotel een shuttleservice biedt, en hoe kan ik die reserveren?

A : Check onder het kopje “Hotel Faciliteiten” bij “diensten” of het hotel een shuttleservice biedt. Als dat het geval is, dan dient u – na de bevestiging van uw reservering – direct met het hotel contact op te nemen om uw plaats in de shuttlebus te reserveren. U vindt de contactgegevens van het hotel op uw bevestigingsmail.

Q : Hoe weet ik of in een hotel huisdieren zijn toegestaan?

A : In het keuzemenu aan de linkerkant van de pagina klikt u op de link “Toon geavanceerde zoekopties”. Nu kunt u uw zoekopdracht verfijnen door gewenste faciliteiten zoals “huisdieren toegestaan” te selecteren.

Q : Hoe weet ik of een hotel een bepaalde faciliteit biedt, zoals een lift?

A : U kunt dit op de informatiepagina van het hotel vinden, onder het kopje ”Hotel faciliteiten”.

Q : Wat moet ik doen als ik een vraag heb over de kamer of het hotel?

A : Als u tijdens de reservering een vraag hebt adviseren we u via het “Opmerkingen/Vragen” veld op het reserveringsformulier contact op te nemen met het hotel (in het Engels of in de taal van het hotel), of een bericht te sturen naar: info@treeptravel.com.
Annuleren

Q : Hoe kan ik mijn reservering annuleren of wijzigen?

A : U kunt uw reservering annuleren of ons een verzoek tot wijziging sturen door te klikken op de link onderaan uw bevestigingsmail.

Q : Moet ik annuleringskosten betalen?

A : Treep Travel berekent geen annuleringskosten. Echter, om te voorkomen dat het hotel annuleringskosten in rekening brengt, dient u zich wel te houden aan de annuleringsvoorwaarden van het hotel. De annuleringsvoorwaarden van uw hotel vindt onder het hoofdje “regels van het hotel” op de hotelpagina.

Q : Hoe weet ik of mijn boeking is geannuleerd?

A : Nadat u uw boeking hebt geannuleerd ontvangt u een email waarin uw annulering wordt bevestigd. Mocht u geen annuleringsmail ontvangen, stuur dan een e-mail met de gegevens van uw reservering naar info@treeptravel.com.

Dit hotel participeert in ons "Preferred Hotel Programma". Preferred hotels op deze website bieden een uitstekende service en kwaliteit tegen de best beschikbare kamerprijzen. Op basis van de genoemde criteria en feedback van de hotelgasten, kunnen wij u dit hotel aanbevelen.
Selecteer een afstand (km) waarbinnen u naar hotels in de nabije omgeving wilt zoeken

Greyventure BV - KvK nr 51797704